Sajttal, sonkával töltött bundáskenyér

Hozzávalók:
  • toast kenyér
  • tojás
  • vaj/majonéz
  • lapka sajt/ trappista sajt
  • szeletelt sonka
  • olaj
Elkészítés:
Két szelet toast kenyér egymás felé néző felét megkenjük vajjal, vagy majonézzel, és közé rakunk egy szelet sonkát, és egy szelet sajtot. Összeillesztjük, majd beleforgatjuk a fűszerezett tojásba, és kisütjük, mint a sima bundáskenyeret.

Megjegyzések

  1. Ez jó kis laktató vacsora vagy reggeli lehet jó forró teával! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Nyáron nem szeretem a bundás kenyeret, de hamarosan indul a szezonja! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez tök jó! Be fogom dobni hétköznap vacsira! Köszi az ötletet Mesi. :))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik az ötlet! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt mi is nagyon szeretjük. Én is szoktam sütni :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szoktam ilyesmit sütni.

    VálaszTörlés
  7. A paradicsomlével régen hadilábon álltam, de tényleg nem rossz párosítás! Örülök, hogy Ti is szeretitek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)