Falusi töltött zsemle


Hozzávalók:
  • 6 zsemle
  • 40 dkg sonka
  • 6 szelet bacon
  • 4 főtt tojás
  • 1 nyers tojás
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 5 dkg sajt
  • 1 csokor petrezselyem
  • 2 dl tejföl
  • só, ételízesítő, bors
  • 1 evőkanál olaj
Elkészítés:
A zsemlék tetejét vékonyan levágjuk, a belsejüket kis kanállal kivesszük. A töltelékhez apróra vágjuk a sonkát, a főtt tojást, a fokhagymát és a petrezselymet. Sóval, borssal, ételízesítővel ízesítjük és olajon megsütjük, amikor már kihűlt hozzá adjuk a nyers tojást és a zsemlékbe töltjük. A tetejére tejfölt és sajtot rakunk, minden zsemlét betekerünk 1 baconnel és előmelegített sütőben kb 10-15 perc alatt készre sütjük.

Megjegyzések

  1. Ez annyira nagyon guszta, nyami. Amikor először olvastam, akkor durván megéheztem.

    VálaszTörlés
  2. Holnap ez lesz nálunk az ebéd, majd még képet is teszek fel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát a recepten is változtattam egy kicsit. :) Tettem hozzá egy kisebb fej vöröshagymát és ugye egy darab fokhagyma az nem is fokhagyma, úgyhogy raktam bele két nagyot. A bacon nem érte át a zsemléket, úgyhogy azt csak aláraktam. Nagyon finom, érdemes kipróbálni!!!

    VálaszTörlés
  4. Van, hogy a sonka helyett párizsit, vagy virslit rakok bele, mikor mi van itthon! De még csirkemellel nem próbáltam, azt hiszem tesztelni fogom! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta és ízletes!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)