Bolognai szósz

Hozzávalók:

  • 30 dkg darált hús
  • 1 közepes méretű vöröshagyma
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • 2-2,5 dl paradicsomsűrítmény
  • oregano
  • bazsalikom
  • bors
  • olaj

Elkészítés:

Eredetileg nem ezt terveztem ebédre, de tegnap este láttam, hogy Tisztatésztánál játék van, amire jelentkezni szeretnék, bár nem vagyok híve a "lájkolós" játékoknak, de ez nagyon megfogott. Elő a kreatív ötletekkel, gyertek Ti is játszani! :)

Kevés olajon üvegesre pirítjuk az apróra vágott vöröshagymát, hozzáadjuk a darált húst, majd fehéredésig sütjük. Közben hozzáadjuk az összezúzott fokhagymát és fűszerekkel ízesítjük, majd a paradicsommal összefőzzük. Tésztával és reszelt sajttal tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Imádom az olasz ételeket.
    Legközelebb próbáld ki, hogy nem ráteszed a szószt, hanem a serpenyőben összekevered a pasta-val (jelen esetben pene-vel) a szószt nem sajnálva.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet, ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta és finom ! Mi is szeretjük nagyon,jó régen csináltam !

    VálaszTörlés
  4. Ezzel én is így vagyok, jöhet bármilyen formában! :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog békés Karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és szeretteidnek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)