Tortilla

Hozzávalók:
  • 30 dkg liszt
  • 1 tk só
  • 3/4 tk sütőpor
  • 3 ek. olaj
  • 1,5-2 dl langyos víz
  • tejföl, sonka, uborka, paradicsom, sajt
Elkészítés:

A víz kivételével összekeverjük a hozzávalókat, majd fokozatosan lágy tésztává gyúrjuk annyi vízzel, amennyit felvesz. Lefedve 15 percig pihentetjük a hűtőben. 4-6 egyforma darabra osztjuk, golyókat formázunk belőle, amelyeket lisztes deszkán 15-18 cm átmérőjű lepényekké nyújtunk, egyszerre csak eggyel dolgozzunk, mert könnyen kiszárad. Olaj nélkül megsütjük az egyik oldalát, amíg a felületén buborékok nem keletkeznek, majd megfordítjuk, a felét megkenjük tejföllel, sonkát, paradicsomot, uborkát, sajtot teszünk rá (tetszés szerint mással is készíthető) félbehajtjuk és megsütjük a másik felét is.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta, és ki fogom próbálni, mert imádom!
    Ügyi vagy! Jól vagytok? Luca meggyógyult? Kistesó?

    VálaszTörlés
  2. Már akartam privátban is írni, hogy próbáljátok ki, mert imádni fogjátok! Úgy ettük, ahogy sütöttem, majdnem kevésnek bizonyult egy adag... :) Legközelebb gyros husival fogom megtölteni, nagyon finom ez a tészta!

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Igaz, hogy Kat-nak köszöntem a receptet, mert nála láttam először, de Neked is megköszönöm, és remélem nem baj, hogy olvasód lettem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy nálatok is bevált ez a recept, annak meg különösen, hogy nem csak magamnak írom a recepteket! :) Már egy ideje olvaslak én is és veletek izgulok! Csak kívánni tudom, hogy minél hamarabb teljesüljön az álmotok!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, a hétvégén elkészül ez is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)