Első bejegyzés

Alcím: Minden kezdet nehéz

Sokszor gondolkoztam már rajta, hogyan lehetne egyberendezni a kedvenc receptjeimet. Azt hiszem megtaláltam a megoldást. Kezdő háziasszonyként sokszor fordult már elő velem, hogy interneten megtaláltam egy receptet, majd a későbbiekben nem találtam rá. Ezt elkerülendő hoztam létre ezt a blogot.
Szívesen veszem a hozzászólásokat, esetleg saját, vagy kedvenc recepteket.

Megjegyzések

  1. Szerintem csinálj mindegyik végére egy értékelést, hogy mennyire sikerült jól.

    Az elrendezés menüpontban a blogbejegyzés szerkesztésénél hozzáadhatsz osztályzatot is, ha más is megcsinálja, lehessen szavazni.

    VálaszTörlés
  2. Jaj ezt már a múltkor meg akartam mutatni, nagyon aranyos és hasznos, mi az ideális sütési hőmérséklet, milyen a jó rizs, meddig jó a vaj és mindenféle kínzó kérdések és válaszok, egy-két link más gasztroblogokra... http://gasztrogyerek.freeblog.hu/
    És hajrá, hajrá, követni fogom ezt is... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak vagytok, hogy ilyen gyorsan reagáltatok rá! Köszönöm az ötleteket, igyekszem elsajátítani őket! :-)Azt is nagyon szívesen veszem, ha eláruljátok, hogy ti mit csináltok másképp, hogy készítetek el egyes ételeket!

    VálaszTörlés
  4. Látom,vannak forrásaid,és jó receptjeid is, de hátha találsz nálam is egy-két ehető dolgot...:)
    szerettel ajánlom neked is:
    http://konyhaikezdetek.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)