Szivacs tészta

Alap:
6 tojás fehérjét 21dkg porcukorral gőz felett kemény habbá verünk, ha kihűlt, óvatosan belekeverjük a 6 tojás sárgáját, majd 4 csomag pudingport (2 puncs, 2 vanília). Előmelegített sütőben közepes lángon sütjük, ha kihűlt ketté vágjuk.

Krém:
20 dkg vajat 20 dkg porcukorral habosra keverünk, majd 3 tojás sárgáját és kevés rumot adunk hozzá, a félbevágott tésztára kenjük.

Teteje:
3 tojás fehérjét 18 dkg porcukorral gőz felett kemény habbá verünk és a tészta tetejére kenjük.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta, és isteni finom lehet ez a sütemény. Az anyukám szokott még anno hasonlót sütni, de régen is volt. Azóta sem ettem ilyet. Köszi a receptet, megfogom sütni.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az anyukámtól van a recept! Bízom benne, hogy Nektek is ízleni fog!

    VálaszTörlés
  3. De jó kis sütemény, én meg még nem is hallottam róla, milyen különleges! Alkalomadtán szeretném kipróbálni, köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Vicuska, mi nagyon szeretjük, hihetetlenül puha a tésztája, mindenképp megér egy próbát! :)

    VálaszTörlés
  5. Jutka, köszi, próbáld ki, nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
  6. Bár most telve vagyunk a húsvéti ízekkel,de LESZ MÉG HÚSVÉT
    JÖVŐRE is!!(én nem ettem túl magam,tudnám folytatni!!

    VálaszTörlés
  7. Meg sütöttem nagyon finom lett!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)