Evetke diós hókiflije


Hozzávalók:
  • 30 dkg margarin
  • 50 dkg finomliszt
  • 20 dkg porcukor
  • 20 dkg darált dió
  • 2 tojás sárgája
  • 1 egész tojás
  • fél citrom reszelt héja
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • porcukor a szóráshoz
Elkészítés:
A liszttel elmorzsoljuk a margarint, hozzáadjuk a tojást, a két tojás sárgáját, cukort, vaníliás cukrot, a diót és a citromnak a lereszelt héját. A tésztát összegyúrjuk és 30 percre hűtőbe tesszük. Ezután kinyújtjuk és korongokat szaggatunk belőle, melyeket kifli formába feltekerünk.
Előmelegített sütőben, 10 percig sütjük, 180 fokon. Ha kisültek a kiflik még melegen megforgatjuk porcukorban.

A képet és a receptet köszönöm Evetkének!

Megjegyzések

  1. Elkészítettem én is a hókifliket. Annyit hozzátennék, hogy sokkal aranyosabb félholdacskák születtek úgy, hogy saját kézzel sodortam, mint mikor szaggattam és utána tekertem fel. A család legnagyobb kritikusának (Apukámnak) nagyon tetszett, úgyhogy bátram merem ajánlani mindenkinek, mert könnyű elkészíteni és nagyon sok lesz egy adagból.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)