Almás bögrés süti

Hozzávalók:
  • 2 nagyobb darab alma (egy bögre reszelt alma)
  • 3 db tojás
  • 1 púpozott tk fahéj
  • 1 bögre (3 dl) rétesliszt
  • 1 bögre (3 dl) cukor
  • 1 csomag sütőpor
Elkészítés:

Az almát meghámozzuk, lereszeljük, hozzáadjuk az összes alapanyagot, majd előmelegített sütőben vajazott, lisztezett tepsiben kisütjük. (170 fokon kb. 40 perc alatt készül el)

Megjegyzések

  1. Ezt én is szeretem, csak 3-4 almából készül, de már látom, nagyobbat írtál, akkor végül is ugyanúgy sütjük :) Az a finom fahéj illat és íz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2-3 almából szoktam készíteni, mikor, hogy sikerül, az a lényeg, hogy meglegyen az egy bögre reszelt alma! Szeretem, mert gyorsan elkészül és nagyon finom! :)

      Törlés
  2. Legegyszerűbb és legfinomabb, végre megtaláltam ezt a receptet!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy idetaláltál hozzám! Jó nézelődést! :)

      Törlés
  3. jol néz ki holnap kiprobálom

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)