Chokito

Hozzávalók:
  • kb. 50 dkg rizspehely
  • 25 dkg margarin
  • 2-3 ek kakaó
  • 2 cs tejpor (kb. 30 dkg)
  • 1 cs tejszínhabpótló por (kb. 45 g)
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 30 dkg cukor
  • 2 dl víz
  • rumaroma
Elkészítés:
A rizspelyhet, kakaóport, tejport, tejszínport, vaníliás cukrot és a rumaromát egy nagyobb tálban összekeverjük. 30 dkg cukrot karamellizálunk 2 dl vízzel, felolvasztjuk benne a margarint és hozzáadjuk a többi hozzávalóhoz. Kifóliázott tepsiben szétterítjük és tálalásig a hűtőben tároljuk.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta! Ügyes vagy!! Imádom/tam a csokit. Az a 2 cs tejpor az hány dkg vagy g? A 200g-os csomagból kell 2 vagy hogy? A rizspehely hol kapható? Tesco? Hogy néz ki a zacsija? Tudsz képet küldeni róla? Már hozzáírtam a hiányzó hozzávalókat a listámhoz, és nagy-bevásárlásnál beszerzem, majd csinálom ezerrel.
    pusy:kat

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan javítom a receptet! Köszi, hogy szóltál! Coopból, Lidl-ből, és a Tescoból is vásároltam hozzá, igyekszem az adatokkal, hogy minél hamarabb el tudd készíteni. Én az egész tepsivel meg tudnám enni... :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gyors korrigálást, de ráért volna, mert nem hiszem, hogy ma megyek vásárolni. De amint lehet megcsinálom, és hírt is adok róla:))) A karamelles dolgokat én is imádom, és nagyon sokat meg tudok enni belőle.....

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon finomnak hangzik. Imádtam a Chokitot:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez az egyik kedvencem, gyorsan kész van, viszont gyorsan el is fogy! Nem a legmutatósabb süti, de FINOM! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)