Borsós nokedli

Hozzávalók:
  • 30 dkg borsó
  • 2 fej vöröshagyma
  • 30 dkg liszt
  • 2 tojás
  • pirospaprika
  • paradicsompüré
  • bors
  • olaj
Elkészítés:
Olajon az apróra vágott hagymát megpirítjuk, hozzáadjuk a pirospaprikát és a paradicsompürét, pörköltalapot készítünk. Belerakjuk a zöldborsót, megsózzuk, borsozzuk, pici vizet adunk hozzá és fedő alatt puhára pároljuk.
A lisztből, tojásból és kevés langyos vízből nokedlit készítünk. Miután kifőztük, a párolt borsóval összeforgatjuk. Uborkasalátával tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta, szeretem én is ezt! Próbáld egyszer hogy tejfölt tegyél a borsóra és úgy a nokedlivel nagyon fincsi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, ki fogom próbálni, még sosem ettem tejföllel! :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a nokedlit, jó ez a változata, én még nem ettem így, köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  4. Vicuska, gyerekkorom egyik kedvence... :) próbáljátok ki! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)