Padlizsánkrém

Hozzávalók:
  • 2 kisebb padlizsán
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 fej fokhagyma
  • mustár
  • majonéz
  • tejföl
  • bors
Elkészítés:

A padlizsánt megmossuk, hústűvel megszurkáljuk és alufóliára helyezve betesszük a sütőbe. A gáztűzhely aljába egy kisebb tepsibe vizet teszünk, 180 fokon 50 perc alatt készre sütjük. Miután elkészült lehúzzuk a héját és a belsejét a vöröshagymával a késes aprítóban krémesre daráljuk, innentől kezdve csak fakanállal szabad dolgozni, mert megfeketedik a padlizsán. Hozzáadjuk a többi hozzávalót is és az elkészült krémet 1 napig állni hagyjuk a hűtőben.

Megjegyzések

  1. Nagyon finom, mi nagyon szeretjük, gyakran szoktam készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Na az biztos, hogy ezt megprobalom elkesziteni :) Grat a blogodhoz, eleg komoly.

    VálaszTörlés
  3. Mrita: Idén először ültettem magról padlizsánt, ki sem kelt... következő hónapban megvettem a palántát, megette a bogár, úgyhogy elkeseredésemben vennem kellett a piacon, de nem bántam meg, mi is nagyon szeretjük! :)

    Rossholmes: Örülök, hogy találtál kedvedre valót! Üdv nálam, és köszönöm a bókot! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy másnak szerencsésen összejön a termesztése és többlete van, amit elad :) Én is szeretem, kétfélét szoktam készíteni, de egyikben sincs mustár. Ezért viszem a receptet!

    VálaszTörlés
  5. Vicuska, szívemből szóltál!!! :)))

    VálaszTörlés
  6. Na, elkészültem vele! Ez olyan jó lett! Te mentetted meg a padlizsánkrémet a konyhámból való örök kizárástól! Remélem marad belőle holnapra is, hogy megtudjuk milyen másnaposan, ahogy a receptben van?! :-) Köszi Baby!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök neki!!! Majd azért holnap megcsörgetlek, hogy mégis milyen lett! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)