Jégkrém bonbon

Hozzávalók:

Elkészítés:
A bonbonformát betettem a fagyasztóba, hogy kellőképpen lehűljön. Az étcsokit gőz felett megolvasztottam, mielőtt teljesen felolvadt volna, levettem a gőzről és addig keverem, míg fel nem olvadt. Egy szilikonecset segítségével kétszer kikentem a bonbonformát, majd visszaraktam a fagyasztóba. Közben elkészítettem az eperfagyit. A formákba töltöttem, majd újra beraktam a fagyasztóba. Újra felmelegítettem a csokit, hogy le tudjam zárni a bonbonokat.

A bonbonformát Viannétől kaptam, itt is nagyon köszönöm Neki. Nézzetek be hozzá, mert ismét értékes ajándékokat lehet nyerni. 
Ez volt az első bonbonformás desszertem. Kicsit féltem tőle, de a temperálás nagyon jól sikerült, azt hiszem, ez a véletlen műve, hogy elkaptam azt a pillanatot... A csoki nagyon szép fényes lett és roppant a felvágáskor.

Ha már a nyereményeknél tartunk.... Klaudia nyereményjátékán egy saját készítésű szakácskönyvet nyertem, nagyon sok érdekes recepttel, hamarosan ebből is fogok bemutatni Nektek egy párat. Köszönöm Neked is!

Tiffany-Andinál pedig volt szerencsém egy tálat nyerni. Ha megérkezik, megosztom ezt is veletek! Nagyon hálás vagyok! Köszönöm! :-)

Megjegyzések

  1. Nagyon ügyes vagy gratulálok! Én még nem mertem nekikezdeni bonbonhoz pedig nyertem formát és még nem próbáltam ki. Nem lesz túl sok már a nyereményből?:-)) Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Nektek! :)
    Éva, csak egyszer kell elkezdeni, hamar rá fogsz kapni az ízére. Én is tudom, hogy mit rontottam el, de újra fogom próbálni! :) Nyereményből pedig sosem elég... :D A lottóra is pályázok (bár sosem vettem még)! Hamarosan nálam is lesz egy kis játék! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett Mesi:))) Gratulálok!

    Te aztán jóban vagy Fortunával:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, bár látom már a hibákat, de legközelebb ügyesebb leszek! :)

    VálaszTörlés
  5. Azt, hogy mennyire elállt a szavam ettől az oldaltól, azt majd személyesen is elmondom! Mindig tudtam, hogy boszorkány vagy, de hogy ennyire...:-)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nektek is! :) Imre, :) holnap hívlak!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)