Lecsós sertésszelet

Hozzávalók:
  • 8 szelet sertéskaraj vagy sertéstarja
  • 4 db nagyobb zöldpaprika
  • 2 db paradicsom
  • 1 fej vöröshagyma
  • 10 dkg füstölt szalonna
  • bors
  • liszt
  • olaj

Elkészítés:
Elkészítjük a lecsót: A paprikákat karikára vágjuk. A paradicsomot néhány percre forró vízbe dobjuk, hogy a héját könnyen le tudjuk húzni, majd felszeleteljük. A szalonnát felkockázzuk, kisütjük. A szalonnazsírban megpároljuk a felaprított vöröshagymát, rádobjuk a paradicsomot, a zöldpaprikát, megsózzuk, fedő alatt addig pároljuk, hogy egy kis levet engedjen.
A hússzeleteket megsózzuk, borsozzuk, lisztbe forgatjuk, és egy kevés forró olajban hirtelen átsütjük. Egy tepsibe rakjuk a lecsó felét, majd erre ráhelyezzük a kisült húsokat. Kb. 2 dl vizet öntünk rá, és a szeleteket kb. fél óra alatt készre pároljuk. Tálaláskor ráöntjük a maradék lecsót.

Megjegyzések

  1. Tuti nyerő nekem ez a recept! Guszta, szeretem hús-lecsó-rizs ! Jöhet!:-))

    VálaszTörlés
  2. Ez az a recept ami a gyerekeimnek is tuti nyerő! :)

    VálaszTörlés
  3. Éva: Bátran ajánlom, Nekem nagyon ízlett, bár én a lecsót magában nem szeretem, de ez így együtt jó párost alkot!

    Petra: Az én 3 éves Kislányom, aki amúgy mindenben válogat, csak úgy tömte magába! :) Szerintem egy próbát megér!

    VálaszTörlés
  4. Finomság. :)
    Te is nézz be hozzám, mert nem hagyhattalak ki a sorból. :) http://tobbmintmartas.blogspot.com/2011/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)