Őszibarack shake

Hozzávalók:
  • 2 őszibarack, vagy befőtt
  • 3 dl tej
  • 2 ek. tejszín
  • 4 jégkocka
  • cukor vagy méz ízlés szerint
Elkészítés:
Pár napja árválkodik a hűtőben két szem őszibarack. Senki sem akarta megenni, így nem volt kérdés, hogy mi legyen belőle. A barackot megpucoltam, kimagoztam, az összes hozzávalót összeturmixoltam. Nagyon finom lett, bármilyen más gyümölcs jó hozzá.

Megjegyzések

  1. Húúú, köszi az ötletet, lehet, hogy csinálok én is.
    (feltettem a feketeerdő tortát)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Már hagytam kommentet is nálad! :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jól jönne egy korty :P

    Nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, jó is lenne most kezd a nap kisütni és egy ilyen pohár finomság egész jól érezném magamat!:-))

    VálaszTörlés
  5. Guszta, ütős finomság, egyszerűen. Lájkolom. ;D

    VálaszTörlés
  6. Emlékeztet valamire.... ja, hogy a mindennapi reggelimre! ;) Most akarom én is felturbózni az őszibarackkal!

    VálaszTörlés
  7. Okki, én is csak egy korttyal kezdtem, végül egy pohár lett belőle! :)

    Éva, irigyellek a jó idő miatt, már napok óta óránként változik nálunk az időjárás! Kezd elegem lenni ebből a korán jött őszből! :(

    Petra, köszönöm! :)

    Szilabi, én reggeli után ittam! :) Minden tiszteletem a tiéd, én nem tudnék ezen élni! Finomnak finom, de NEM laktató!!!

    VálaszTörlés
  8. Hozzá lehet szokni ehhez (vagy inkább ennyihez) is, de tény, hogy a bundás kenyérért bármikor lemondok a turmixról! :P

    VálaszTörlés
  9. Mesi nézzél már be hozzám szeretnék adni egy díjat!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, Éva, mindjárt át is veszem! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)