Zebratorta

Hozzávalók:

  • 5 db tojás
  • 25 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1,25 dl langyos víz
  • 2,5 dl étolaj
  • 37,5 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 evőkanál kakaó
Elkészítés:
A tojások sárgáját a cukorral és a vaníliacukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a langyos vizet és az olajat. A sütőporral elkevert lisztet kanalanként belekavarjuk, végül a keményre felvert tojásfehérjét óvatosan beleforgatjuk. Megfelezzük a tésztát, az egyik felébe beleszitáljuk a kakaót. Sütőpapírral bélelt tortaforma középre teszünk a fehér tésztából először 2 kanállal, majd 2 kanállal a kakaós tésztából, ezt a kanalazást addig kell folytatni, amíg van tésztánk. 180 fokos, előmelegített sütőben 45-50 percig sütjük.

Megjegyzések

  1. Jaj ez finom, rég volt már nálunk. El nem tudtam képzelni, hogy lesznek a csíkjai, míg egyszer meg nem sütöttem. :D Pedig milyen egyszerű, és egyben jól is néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon régen el akartam készíteni. A tiéd nagyon guszta lett, meggyőző. :))))

    VálaszTörlés
  3. Szabina: Igazad van! :) Engem is a kíváncsiság hajtott, azt hiszem sűrűn fog elkészülni! :)

    Petra: Bátran ajánlom, most meg fogom próbálni a vegán változatát, kíváncsi vagyok, hogy ízben lesz-e különbség!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki guszta! Finom lehet jó puhának néz ki , szívesen megkóstolnám most! Na jó megpróbálom elkészíteni nem korincsálok !:))

    VálaszTörlés
  5. Szilabi: Örülök, hogy ízlett! :)

    Éva: Nagyon szívesen megkínálnálak, de villámgyorsan elfogyott! Nem fogod megbánni, ha elkészíted, a kis unoka biztosan díjazni fogja!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett a tortád:) Én is gyakran szoktam sütni, általában vanília öntettel tálalom:)

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki...lehet kipróbáljuk!:)

    VálaszTörlés
  8. Trollanyu: Köszönöm :)Hétvégén próbáltam először, de már megkaptam a megrendelést a következő adagra, a vanília öntet nagy jó ötlet! Azt hiszem kipróbáljuk most azzal! Köszönöm a tippet! :)

    Gabesz: Nálunk nagyon bevált, bátran ajánlom! :)

    VálaszTörlés
  9. Mesi!

    Légyszíves küld el a címed, ahová küldhetem a nyereményed! :o)))

    VálaszTörlés
  10. Már küldöm is, köszönöm! :)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)