Aszalt paradicsom

Mikor Ami-nél megláttam a szárított paradicsomot, rögtön ki akartam próbálni, sajnos addig gondolkoztam a kivitelezésen, hogy elmúlt a kánikula. Nem adtam fel, tudtam, hogy majd jövőre ki fogom próbálni. Közben viszont én is öregebb lettem egy évvel és a Szüleim megleptek egy ilyen csodával, amit itt is nagyon köszönök Nekik:
(alsó két réteg: paradicsom, majd banán, a felső két szinten pedig alma aszalódik)
A gyümölcsök percek alatt elfogytak, a paradicsomból pedig "aszalt paradicsom olajban, rozmaringos és fokhagymás ízesítéssel" lett :)

Megjegyzések

  1. Ez nagyon praktikus masina! Guszta amit már elpakoltál télire!

    VálaszTörlés
  2. Jövőre azért csak meg fogom próbálni a napon szárítást is. :) Még nem kóstoltuk meg az olajos paradicsomot, de nagyon kíváncsi vagyok az ízére, úgyhogy hamarosan nézek valami receptet! :)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen utólag is, hasznos kis gépet kaptál.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)