Baconos csavart

Hozzávalók:
  • 1 cs. leveles tészta
  • pizzakrém
  • bacon
  • szezámmag
  • tojás

Elkészítés:
Évánál találtam rá erre a receptre, azóta már több blogon is láttam. A fagyasztómban mindig van leveles tészta, ha hétvégén elszámolom a kenyérrel magam, akkor előkerül egy adag. Így volt ez most is, a végeredmény nagyon finom lett.
A leveles tésztát kinyújtottam, pizzakrémmel megkentem és csíkokra vágtam. Minden csíkra egy bacont helyeztem, majd megtekergettem, tojással megkentem és szezámmagot szórtam a tetejére. Előmelegített sütőben készre sütöttem.

Megjegyzések

  1. Nagyon finomat sütöttél, guszta!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, de Tiéd az érdem! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is láttam Évánál, nála is, de nálad is nagyon mutatós, finom lehet.

    VálaszTörlés
  4. hmmm...én nem láttam sehol. és mégis, hasonló (nem lebeles tészta az alap) került fel hozzám a blogra.

    VálaszTörlés
  5. Nálam is van általában a fagyasztóban leveles tészta.Akkor szoktam venni,ha kapok akciósan tante fannyt.És bacon is van legtöbbször lefagyasztva.
    Úgyhogy nagyon örülök ennek a receptnek,mert én itt találkoztam vele először.Köszönöm:)))

    VálaszTörlés
  6. Ezek annyira guszták, hogy biztosan megcsinálom őket a hétvégén! Máris éhes vagyok.... :))))

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű és szuper! Ilyet fogok készíteni én is. :)

    VálaszTörlés
  8. Kati, kevés energia ráfordítással, nagyon finom vacsorát lehet összehozni! :)

    4Gyerek, láttam és kommentálni is akartam, de nem engedett, pedig vissza is mentem többször is, megnyitottam másik böngészővel és mégsem... :( Nagyon jól néz ki a Tiéd is, alkalomadtán ki fogom próbálni, hiszen az mégsem bolti tészta... :)

    Tálaló, nagyon örülök neki, remélem szeretni fogjátok! :)

    Szabina, remélem beszámolsz, hogyan tetszett! :)

    Petra, remélem nálatok is akkora sikere lesz, mint nálunk volt! :)

    VálaszTörlés
  9. Még sosem készítettem ilyet, eddig valahogy kimaradt...pedig nagyon szeretjük az ilyen finomságokat, és a barátaink is biztosan örülnek, ha ilyennel készülök majd. :D

    VálaszTörlés
  10. Flower, ha nem szeretitek a pizzakrémet, akkor fokhagymás tejföllel is megkenheted a tésztát, úgy is nagyon finom lesz! :) Remélem, ízleni fog! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)