Csokitorta

Hozzávalók:
Kakaós piskóta:
  • 8 tojás
  • 24 dkg porcukor
  • 4 ek olaj 
  • 4 ek langyos víz
  • 20 dkg liszt
  • 4 dkg (keserű) kakaópor 
  • 1 csomag sütőpor
Csokikrém:
  • 500 ml tej
  • 1 db étcsokis pudingpor 
  • 5 ek cukor
  • 100 g étcsoki
  • 4 dl tejszín
  • 1 dl tej
  • 1 ek zselatin
  • ízlés szerint porcukor a tejszínhez
Elkészítés:
Sokáig gondolkoztam, hogy megmutassam-e ezt a tortát, mert nem sikerült, úgy ahogy szerettük volna, de végül úgy döntöttem, hogy nem szeretném, ha elveszne a recept, így megmutatom ezt is. Különlegessége, hogy a Kisfiam első szülinapjára készült, és a Férjemmel ketten hoztuk össze. :-) 
A kakaós piskótát Eszter útmutatásai szerint sütöttem meg egy gáztepsiben, a tölteléket pedig Kiskuktának köszönhetjük, marcipánnal burkoltuk.

Megjegyzések

  1. Nagyon boldog születésnapot a kisfiadnak!!!

    Ügyesek vagytok a férjeddel, biztos vagyok benne hogy a kis ünnepeltnek tetszett a torta! :)

    VálaszTörlés
  2. Biztosan örült neki a picúr, Isten éltesse sokáig! :-)

    VálaszTörlés
  3. Okki, Katuci, nagyon aranyosak vagytok, köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  4. Atyaég! Hát persze, hogy elfelejtettem! Pedig fel van írva az asztali naptáramban, hogy L. M. szülinapja! Na ilyen, mikor alig ülök gép előtt. Hát isten éltesse a kicsi fiadat, vagyis most már nagyfiadat! Még most született, és már 1 éves! A torta pedig szerintem nagyon jó, ügyesek vagytok! Puszi neketek! Majd légyszi tegyél fel magatokról a család mappába, mert már olyan régen láttam Marcit, és akkor még kicsi baba volt!
    Kat

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse a kisfiadat, nagyon szép tortát készítettél neki.

    VálaszTörlés
  6. MKata, köszi aranyos vagy! Fényképek és a "szokásos" videó már a facebookon fent van! :) Puszilunk mi is!

    Kati, aranyos vagy, köszönjük. A torta most a ronda, de finom kategóriás! :)

    VálaszTörlés
  7. Jó, hogy feltetted, megdolgoztatok érte és ez a lényeg. Mellesleg nagyon finom volt! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)