Ferrarossi, vagyis filléres

Hozzávalók:
  • 6 evőkanál méz
  • 15 dkg cukor
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg étcsoki
  • 15 dkg darált dió
  • 25 dkg natúr kukoricapehely

Elkészítés:
Mikor Szabinánál megláttam ezt a receptet, rögtön neki is fogtam. Tudtam, hogy nagyon nem nyúlhatok mellé, hiszen a hozzávalókat külön-külön is szeretjük, együtt pedig tényleg nagyon finom lett. Köszönöm a receptet itt is mégegyszer! :)

A mézet a cukorral felolvasztjuk, hozzáadjuk a margarint, majd a csokit, végül pedig belekeverjük a darált diót is, és mindezt sűrűre főzzük. A tűzről levéve belekeverjük a kukoricapelyhet, majd két evőkanál segítségével halmokat készítünk belőle, melyeket mignon papírokba teszünk. Fogyasztásig hűtőben tároljuk. 

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, már láttam több blogon is. Én hasonlót szoktam készíteni puffasztott rizzsel, az is finom:)

    VálaszTörlés
  2. Érdemes kipróbálni, kíváncsi lennék a puffasztott rizses verzióra! ;)

    VálaszTörlés
  3. Éva, ajánlom, gyorsan elkészül! :)

    Szilabi, remélem használt a felépülésben! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy nálatok is bevált! :))

    VálaszTörlés
  5. Szabina, mégegyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)