Omlós házi keksz

Hozzávalók:
  • 40 dkg liszt
  • 35 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 1 cs. sütőpor
  • 8 dkg kakaópor
  • sütésálló lekvár

Elkészítés:
Az eredeti receptet Krisztánál láttam meg, azóta már többször elkészült nálunk is, a Nagylányom örömére. Nem csak készíteni szereti, hanem enni is... mi tagadás nekem is az egyik kedvencem! 

A margarint, a cukrot és a vaníliás cukrot habosra keverjük. A lisztet és a kakaóport hozzáadjuk és kézzel simára dagasztjuk. A tésztából kis golyókat formálunk, majd tenyérrel kicsit lelapítjuk, közepébe mélyedést nyomunk. Sütőpapíros tepsibe rakjuk és mindegyik mélyedésbe teszünk egy kávéskanál lekvárt.
Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 20 perc alatt készre sütjük.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta finom keksz lehet! Elképzelem a gyerkőcök milyen örömmel segítkeznek ilyenkor körülötted!:)

    VálaszTörlés
  2. Klassz recept! Nagyon guszták lettek.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tetszik! Na nemsoká beütemezzük mi is! :)
    Kukk be hozzám: http://amiketenfozok.blogspot.com/2011/10/dij-marisztol.html
    puszi:
    Kat

    VálaszTörlés
  4. Éva, van úgy, hogy ez az egyszerű keksz órákig készül... :)

    Petra, köszi! :)

    MKata, köszi, remélem szeretni fogjátok! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez fini! Én már kóstoltam! :)

    Nézz be hozzám: http://szilabikonyhaja.blogspot.com/2011/10/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)