Tejfölös süti 2.

Hozzávalók:
  • 1 cs háztartási keksz
  • 3 nagy doboz tejföl
  • 2 cs. vaníliás cukor
  • 4-5 ek. kristálycukor
  • 3 ek.  kakaópor
  • csokireszelék
Elkészítés:

Nagyon szeretjük a tejfölös sütiket, a gyümölcsös változatát már ITT bemutattam. Ezt a receptet Flóránál láttam először és egy kis változtatással rögtön ki is próbáltam, azóta már többször készítettem és nagyon szeretjük.

A tejfölt megízesítjük a cukorral, vaníliás cukorral és a kakaóporral. Egy tepsi aljára egy sor kekszet rakunk, majd ráöntjük a tejföl egy részét, ismét kekszréteg jön, végül tejföl. A tetejét csokireszelékkel díszítjük. Egy éjszakára hűtőbe kell rakni, hogy a keksz megpuhuljon. 

Megjegyzések

  1. Mesi nagyon guszta , biztos nagyon finom! Egy kérdésem volna: az 1 cs. keksz/ több kiszerelésben is van/ hány dkg. ? Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudom megmondani, mert nincs most itthon háztartási kekszem, de Detki kekszet szoktam venni, annak a mérete pedig 25 dkg-s, vagy fél kg-s. A keksz nem szokott mind elfogyni, addig szoktam rétegezni, míg a tejföl tart. Személy szerint a gyümölcsös változatát jobban szeretem, Férjem viszont ezt! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedvelem a tejfeles krémeket, gyümölccsel finomabb szerintem is, befőttként, főleg!

    VálaszTörlés
  4. Ebben nagyon egyezik a véleményünk! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)