Tárkonyos csirkeraguleves

Hozzávalók:
  • 1 egész csirkemell
  • egy marék borsó
  • 2 nagyobb répa
  • 2-3 közepes burgonya
  • 1 vöröshagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 2 dl főzőtejszín
  • 1 kk. tárkony
  • bors
  • olaj

Elkészítés:
Ismét egy recept Nővérem konyhájából. Nézzetek be hozzá, friss gasztrobloggerről van szó! :)

Kevés olajon az apróra vágott vöröshagymát megpirítom, mikor üveges, hozzáreszelem a fokhagymát is, majd végül a kockára vágott csirkemellet. A húst fehéredésig sütjük, majd felöntjük kb. másfél liter vízzel és a főzőtejszínnel, addig hagyom takarékon főni, míg a burgonyát és a répát megpucolom hozzá, felszeletelem és a borsóval együtt hozzáadom a leveshez. Sóval, borssal ízesítem, mikor már minden megpuhult a levesben, hozzáadom a tárkonyt is.

Megjegyzések

  1. Nagyon finomat főztél! Érdekes hogy nekem a tárkony valahogy nem sűrűn jelentkezik a konyhámban.
    A nővérkédnél látogatást tettem a kézimunkás oldalt már nézegettem régebben nagyon jó kézügyessége van.Most majd követem a konyhában !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Éva! Van több olyan fűszernövény, amit eddig én sem használtam, most kezdem felfedezni pl. a rozmaringot is. Van egy bokrom, de nem is gondoltam, hogy egyszer még ételbe is fogok belőle rakni, majd hamarosan hozok receptet!
    Nővérem pedig nagyon fog örülni Neked és minden látogatónak! :)

    VálaszTörlés
  3. Megint egy finom tárkonyos leves- mmm, de megennék egy naaagy tányérral!

    VálaszTörlés
  4. A tárkonyos leves ellenálhatatlan:) Nagyon szeretem, nekem is jöhetne egy tányérral.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos már csak az emlékét őrizzük mi is, de nagyon szívesen megkínálnálak Benneteket! :)

    VálaszTörlés
  6. Szilabi, szívesen! :)

    Petra, mi is rajongunk érte! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)