Baconbe göngyölt csirkemáj

Hozzávalók:

  • 10 db csirkemáj
  • 10 szelet bacon
  • 1 nagyobb fej hagyma
  • bors

Elkészítés:

A megmosott csirkemájat darabonként egy-egy szelet baconbe tekerjük és egy tűzálló tálba szorosan egymás mellé lerakjuk. Borssal ízesítjük. A karikára vágott hagymát a tetejére szórjuk, és előmelegített sütőben lefedve kb. fél órán keresztül pároljuk, majd fedő nélkül pirosra sütjük.

A blog új háttere INNEN van, ugyanazzal a technikával, amiről már írtam. :)

Megjegyzések

  1. Én a bacont megkenem egy leheletnyi mustárral is,mielőtt betekerem a májat!
    Próbáld csak ki!:):)

    VálaszTörlés
  2. Mennyire jó ötlet a mustár!!! Köszi Gabi, legközelebb biztosan kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Guszta! Nagyon finom lehet még így nem próbáltam pedig szeretjük a csirkemájat!

    VálaszTörlés
  4. Éva, próbáld ki, nem fogsz csalódni! Nagy kedvenc nálunk is. Köretnek bármi jó mellé! :)

    VálaszTörlés
  5. Mesi, ez életveszélyes! Imádom. :)

    VálaszTörlés
  6. Petra, :D nálunk is nagy kedvenc!

    VálaszTörlés
  7. Én is szoktam készíteni, nagyon szeretjük:)

    VálaszTörlés
  8. Gyorsan elkészül, és nagyon finom! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)