Keksztekercs

Hozzávalók:

Tésztához:
  • 50 dkg darált háztartási keksz
  • 6 dkg kakaópor
  • 15 dkg porcukor
  • 2 dl kávé (vagy kávé és tej keveréke)
  • rum/rumaroma

Krémhez:
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 5 dkg kókuszreszelék

Elkészítés:

Azt hiszem, ez volt az első desszert, amit gyermekfejjel elkészítettem. :) Gondolom, ez a recept minden háztartásban fellelhető, ez a mi verziónk. :)

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk és kókuszreszelékkel beszórt fólián kinyújtjuk. A margarint habosra keverjük a porcukorral, majd hozzáadjuk a kókuszreszeléket is és rákenjük a tésztára. Óvatosan feltekerjük a fólia segítségével, majd két órára hűtőbe tesszük.

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta! Valóban ebből szerintem mindenkinek van egy pár variációja, de a lényeg megegyezik az hogy nagyon finom !

    VálaszTörlés
  2. így igaz. alap dolog. de milyen finom.....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretik a gyerekeim, csak nem találtam a receptet, mostmár itt van, köszi:) Karácsonyig még ez is fog készülni.

    VálaszTörlés
  4. Éva: köszi, én sem mindig így készítem! :)

    4Gyerek: Igazad van, szeretjük mi is! :)

    Trollanyu: Örülök, hogy tudtam segíteni! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt kipróbálom annyira guszta..sosem szokott ennyire szépre sikeredni!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Gabi! :) A tészta jól nyújtható kell, hogy legyen, ha kell még adhatsz hozzá tejet, vagy kávét. Vékonyra kell nyújtani, az a titka ez nekem sem sikerült annyira jól, nem volt türelmem tovább nyújtani! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)