Madáreleség

Hozzávalók:
  • 3/4 bögre liszt 
  • 1/2 bögre víz
  • 1 levél zselatin vagy zsír
  • 3 evőkanál kukorica szirup, vagy méz
  • 4-5 bögre madáreledel magkeverék
  • sütiszaggatók, muffin formák, szívószál, sütőpapír, esetleg olaj

Elkészítés:

Az eredeti ötletet, és fázisfotókat ITT találjátok.
A lisztet, vizet, zsírt és a mézet addig melegítjük, míg felolvad, majd hozzáadjuk a magkeveréket is. Addig még meleg, belenyomkodjuk a formákba és a szalagok helyét szívószállal megjelöljük. Ha megdermed, óvatosan kinyomjuk a formákból, és már készen is van a madarak eledele. :)

Megjegyzések

  1. Előbb járt a kezem, minthogy elkészültem volna a bejegyzéssel! :) Bocsánat! :)

    VálaszTörlés
  2. Viki, viszont kívánok minden jót! :)

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi vagyok, mennyivel lesz kelendőbb, mint a szétszórt mag... :) Jobban mutat, az tény! :)

    VálaszTörlés
  4. Elcsábítod a madárkáimat! Nem lesz nehéz, mert én elhanyagoltam most Őket (is)! :(

    VálaszTörlés
  5. Fiam is szokta ilyenekkel kényeztetni Oszkárt, aki hullámos papagáj:-) Ő ki is süti, és mélyhűtőben tároljuk. A madár szereti, biztos, finom:-)
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  6. Szilabi, az oviba került az összes eleség, itthonra csak a selejt maradt! Majd küldöm a madarakat! :)

    Gerdi, BÚÉK Nektek is! :) Miben különbözik a Ti receptetek? :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt már egyszer én is kinéztem valahol, majd szépen el is felejtettem. Jó lenne elkészíteni.

    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  8. Kikérdeztem Gergőmet. Íme, a receptje: 2 ek liszt, 1 tojás, 1 ek méz, magkeverék, esetleg aszalt gyümölcs. Összekeveri, kis halmokat pakol belőle a tepsire, kisüti. Cérnára fűzve kapja meg a madár, felváltva csipegeti s játszik vele. Szórakoztató jószág:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó ötlet! Én is mindig etetem a madarakat:)

    VálaszTörlés
  10. 4Gyerek, a gyerekek biztosan értékelni fogják a maszatolást! :) BÚÉK Nektek is!

    Gerdi, köszönöm :) alkalomadtán ki fogjuk így is próbálni!

    Roza, mindenképp be fogok számolni, hogy szeretik-e a madarak ebben a formában az eleséget! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)