Linzer malackák

Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 25 dkg margarin
  • 10 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 tojás
  • lekvár

Elkészítés:

Holnap disznóvágásra vagyunk hivatalosak, ezek a linzer malackák oda készültek. :)

A lisztet és a margarint a késes aprítóval összekeverjük, majd gyors mozdulattal a többi hozzávalóból linzer tésztát gyúrunk, egy órára a hűtőbe tesszük. Lisztezett deszkán kb. fél centisre nyújtjuk, kiszaggatjuk, majd 170 fokon kb. 10-15 perc alatt készre sütjük. Lekvárral egy-egy darabot összeragasztunk.

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos ez a forma még nem is láttam ilyet! De jó lesz neked holnap minden jó finom disznóságot fogsz enni!:-))

    VálaszTörlés
  2. de klasszak. idén a csajok kaptak a tesómtól malacos kiszúrót, szóval jövőre majd mi is.
    amúgy a mi malacaink írtó kicsikék, nem tudom azokra hogy lehet még "ablakot" is vágni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
  4. Guszták a malckáid.
    Köszönöm, hogy benéztél hozzám.
    Neked is BÚÉK!

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek a malacok. Szintén ezzel a linzer aránnyal sütök, de ha triplázom az adagot 20 dkg cukorral beérjük.

    VálaszTörlés
  6. De aranyosak, mi is disznóvágásra készülünk holnap, de nekem nincsen malacka formám, hogy ilyen aranyosat süssek:)

    VálaszTörlés
  7. Éva, köszi! Most, hogy már túl vagyunk rajta, kicsit túl is ettük magunkat! :)

    4Gyerek, szerintem csináld úgy, hogy egy pogácsa szaggatóval kör alakot csinálsz és a malackák lesznek, az "ablakok".

    Flóra, köszi szépen! :)

    Hobbychef, a Te égetett cukor malackádhoz ez sehol sincs! Ahogy írtad is jókívánságokból sosem elég, így mégegyszer minden jót kívánok az új évre Neked! :)

    Aranka, köszönöm szépen, igen picit édes a tésztája, de nem vészes! :)

    Kati, kerestem linket, hogy milyen az enyém, de nem találtam sehol, az biztos, hogy tupperware-s!

    VálaszTörlés
  8. Jópofa ez a forma, még nem láttam ilyet! Ötletes a disznótorra... nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Gabriella, a Kislányom kap ilyen gyöngyszemeket, és galád módon szeretem kölcsönkérni Tőle! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)