Micimackós muffin

Hozzávalók:
Tészta:
  • 15 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 15 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  • 3 evőkanál baracklekvár
  • fél csomag sütőpor
  • 5 dkg keserű kakaópor
Krém:
  • 25 dkg gesztenyemassza
  • 1 dl tejszín
Csokitallér:
  • 10 dkg tejcsoki

Elkészítés:
Ha muffin, akkor nálunk csak ez a tészta jöhet számításba, próbálkoztam különböző receptekkel, de mindig ezt kérik, így nálunk ez a favorit. A Kislányom farsangi báljára készült ez a Micimackós változat. 

A muffin hozzávalóit robotgéppel összekavarjuk, és a sütőformába elosztjuk. 170 fokon kb. 25-30 perc alatt készre sütjük. Ha kihűlt a muffin, akkor a gesztenyemasszából és a tejszínből felvert krémmel, csillagnyomó segítségével kidíszítjük. A tejcsokit felolvasztjuk és a formába öntjük (nálam a megmaradt adventi naptár), majd a krémbe szúrjuk.

Megjegyzések

  1. Nagyon finom lehet guszta! El is hiszem a gyerkőcöknek kedvencük!

    VálaszTörlés
  2. De jók! Épp a farsangi ovis sütin gondolkoztam... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Főleg, hogy krémes, nem csak száraz kevert tészta. A csokifigurák is jók. Én is eltettem az adventi naptár eme részét, Lányom most kereste elő.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a mffin tésztája! A gesztenye meg nagy kedvenc, úgyhogy recept mentve! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, minden alkalommal olyan gondban vagyok miatta, de azt hiszem legközelebb is muffin lesz, még majd hozok ötleteket! :)

    Gerdi, nekem is az a bajom a muffinnal, hogy túl száraz, így teljesen élvezhető... :)

    Csiperke, örülök, hogy tetszik, remélem szeretni fogjátok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)