Karfiol krémleves

Hozzávalók:
  • 1 kisebb fej karfiol
  • 1 fej vöröshagyma
  • olaj
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • bors
  • szerecsendió
  • tej

Elkészítés:

Nagyon szeretjük a krémleveseket, ugyanígy szoktam készíteni a brokkoli krémlevest is.

A vöröshagymát apró kockákra vágjuk és kevés olajon üvegesre pirítjuk, hozzáadjuk a rózsáira szedett karfiolt és felöntjük annyi vízzel, hogy elfedje azt. Hozzáadjuk az összezúzott fokhagymát, ízesítjük sóval, borssal és szerecsendióval. Miután puhára főtt a karfiol botmixerrel összepépesítjük, hozzáadunk kb. 2 dl tejet, majd újra felforraljuk. Pirított kenyér kockákkal tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Ez isteni lehet, imádom az ilyen leveseket. Nézz be hozzám kérlek van ott valami neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hamarosan át is veszem a díjat! :)

      Törlés
  2. Finom , könnyű tavaszi leves:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz! :) Nagyon szeretjük és ilyenkor ránk fér egy kis vitamin. :)

      Törlés
  3. Én is szeretem, egy tartalmas második előtt egy könnyed, finom leves!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem is emlékszem, hogy mi volt a második, de én is így szoktam párosítani! :)

      Törlés
  4. Mesi, légyszíves nézz be hozzám, egy játékra hívlak!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)