Panda maci

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 2,3 dl tej
  • 1 tojás
  • 5 dkg élesztő
  • 6 dkg cukor
  • egy csipet só
  • 5 dkg margarin 
  • a barna rész kialakításához 1 teáskanál kakaó
  • a szájhoz aszalt szilva
  • a szemeknek kandírozott citrom (ez nem volt a legjobb választás)
  • 1 tojássárga a tészta tetejének lekenéséhez

Elkészítés:

4Gyerek oldalán találkoztam ezzel a cuki kaláccsal. Két napig gyűjtöttem a bátorságot, hogy elkészítsem, végül belevágtam. A végeredmény hagy némi kivetnivalót maga után, de ez még csak a kezdet. :)
Fázisfotókat és az elkészítés menetét az alábbi linken elérhetitek:

Megjegyzések

  1. Cuki mackó.
    Örvendek, hogy belevágtál. Azért persze gyakoroljunk csak nyugodtan, nálam sincs a végeredményről megalkotva az "olyan lett mint ahogy elképzeltem" jelző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tiéddel mi a baj??? Nem vágtam volna bele, ha a Nálad látottak nem győztek volna meg...

      Én a fülét sehogy sem tudtam fenntartani a helyén. Gondolkoztam, hogy a kalácsformában kellett volna megsütni, mert akkor nem csúszott volna ennyire szét az arca szegény mackónak, bár így is elfogyott és a lényeg mégiscsak az, hogy a gyerekek először puszilgatták, simogatták, majd megették. :)

      Köszönöm mégegyszer a receptet! :)

      Törlés
  2. aranyosak lehettek a gyerkők. nincs fotó velük s a nem plüss medvéről?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nincs, nem voltam szemfüles... :( A Kisfiam még a csokinyulaktól is hosszas puszilgatással búcsúzik el, mielőtt leharapná a fülét.

      Törlés
  3. A szemeknek próbálj aszalt szilvát használni ,kellemes íze van .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, biztosan így lesz, szájnak pedig sütésálló lekvárt fogok használni. :)

      Törlés
  4. Nem kivetni valót hagy maga után, hanem kívánni valót!

    VálaszTörlés
  5. Már 4Gyereknél is megcsodáltam, nem semmi a türelmetek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem annyira bonyolult megcsinálni, bár a füle azért tényleg nagyon felbosszantott!!! :)

      Törlés
  6. Nagyon jól sikerült! Az én gyerkőceim is örülnének neki, de még nem mertem belefogni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vikvi, két napig, naponta többször mentem 4Gyerek oldalára, hogy megnézzem tüzetesen, hogyan kezdjek bele. Végül annyira motoszkált és nem hagyott nyugodni a gondolat... belevágtam! Hidd el, élvezni fogod az első percétől az utolsóig! Nagyon hálás tészta! Kíváncsian várom a végeredményt! :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett! Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)