Tojáskrém

Hozzávalók:
  • 3 db főtt tojás
  • 1 ek vaj
  • 2 ek majonéz
  • 1 tk mustár
  • fehér bors 

Elkészítés:
Ismét egy recept, amit még Nővéremtől tanultam, sok-sok évvel ezelőtt! Annak idején, mikor kérdeztem Tőle, hogyan kezdjek neki, csak annyit mondott, hogy minden, ami a hűtőben található és "fehér" mehet bele. :) Ez a mi (ősi) családi receptünk. :)

A főtt tojásokat összetörjük, a hozzávalókkal összekeverjük. Mehet hozzá snidling, vagy petrezselyem, én most csak így készítettem el. 

Megjegyzések

  1. Ezt én is nagyon szeretem! Guszta!

    VálaszTörlés
  2. Finom, mi is szeretgetjük :) Hova tűntél el Mesi, remélem minden ok!!!

    VálaszTörlés
  3. Mesi merre vagy, ez nem szép dolog:-))

    VálaszTörlés
  4. Még most is hiányzol! BUÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva Te egy igazi TÜNDÉR vagy! Gondolkozom, hogy újra indítom, mert hiányoztok Ti is Nekem! :* Legyen békés, boldog az új éved, pont olyat, amilyet szeretnél!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)