Lecsós csirkemáj

Hozzávalók:
  • 50 dkg csirkemáj
  • 2 nagy fej vöröshagyma
  • szalonna
  • olaj
  • 3 paprika 
  • 2 nagy paradicsom
  • só, bors
  • petrezselyem 
  • tálaláshoz tejföl

Elkészítés:
Idén vettem rá magam, hogy megkóstoljam a lecsót, sosem voltunk nagy barátságban, mondhatni még a konyhát is elkerültem, ha megéreztem a lecsó illatát. Mostanra viszont annyira megszerettem, hogy mindenhez lecsót készítek. :)
Első lépésben elkészítjük a lecsót, majd a resztelt májat is (olajon egy fej karikára vágott hagymával a májat megsütjük, ha elkészül, sózzuk, borsozzuk). A májat összekeverjük a lecsóval és az apróra vágott petrezselyemmel. Karikára vágott sültkrumplival és tejföllel tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Finomnak hangzik. Így még nem próbáltam. Mindig tanul az ember. :)))

    VálaszTörlés
  2. Van aki nem szereti a lecsót? Ritka! Ugye milyen finom? Nagyon finom lehetett májjal és krumplival, tejfölt én nem tennék rá, de szívesen megkóstolnám !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom, és guszta. Lecsósan készítettem már májat, de én tejfölt nem tettem hozzá.

    VálaszTörlés
  4. A lecsó jóóóó! :))
    Így májasan is nagyon guszta. Én egész nyáron ellennék a különféle változataival. :)))

    VálaszTörlés
  5. Petra, én beleszerettem! :) Mellesleg nagyon jó az új profilkép! ;)

    Éva, igen, én ilyen defektes vagyok! :) Nagyon válogatós voltam, most már egyre több mindent eszek meg.

    Mrita, a tejföl nagyon jól illik hozzá, kóstoltam nélküle is, de így az igazi.

    Szabina, csak ajánlani tudom! :)

    Egycsipet, igazából nem is értem, hogy eddig miért nem ettem! :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól hangzik és nagyon guszta is:) Még nem ettem májat lecsóval, ki kell próbálnom!

    VálaszTörlés
  7. Trollanyu, remélem, Nektek is ízleni fog! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)