Puncsgolyó

Hozzávalók:
  • száraz piskóta
  • 10 dkg porcukor 
  • rum / rumaroma
  • 1 ek olvasztott vaj
  • 4 ek. baracklekvár
  • 1 ek kakaó + a hempergetéshez

Elkészítés:
A történet ott kezdődik, hogy gesztenyés sütit szerettem volna csinálni, de sajnos nem sikerült a piskóta, nagyon vékony lett a tésztája. Kidobni nem akartam, így jött az ötlet, hogy puncsgolyó lesz belőle. A fenti hozzávalókat jól összedolgoztam, közben sokat kóstolgattam :), és megszületett a számunkra tökéletes puncsgolyó.

Megjegyzések

  1. Már ránézésre is szeretem. :)))

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm! Megpróbáltam kihozni belőle a maximumot! :)

    VálaszTörlés
  3. Jöttem már ellenőrizni! Nagyon jók lettek ha nem mondod hogy baki történt, nem veszi észre senki! Guszták biztos finom is!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez fantasztikusan jól néz ki!

    VálaszTörlés
  5. Éva, akkor mondjam azt, hogy eredetileg is ezt akartam csinálni? :)

    Mrita, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis recept, gyors, egyszerű és finom:) Gyerekzsúrokra is klassz ötlet aromával elkészítve.

    VálaszTörlés
  7. És a puncsgolyó új ruhája, amiről beszéltem: http://anempiskota.blogspot.com/2011/08/kor-golyobis-negyszogesitese-avagy.html

    Még egyszer köszi az alaprecit!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)